shaun the sheep دانلود خونه
.:: Your Adversing Here ::.
 

shaun the sheep

 قسمت 12 کارتون شاون د شیپ رو براتون واسه دانلود گذاشم . خیلی خنده داره . من که شخصا ازش خوشم اومد 
حما دانلودش کنین . عالیه . هر نظری هم دارین برام بذارین . اگه اشکال رو هم تو وبلاگ میبینین همینطور . 

                           shaun the sheep

منبع : میهن دانلود                                                                         رمز : www.mihandownload.com
                                                       
                                                               دانلود



نظرات شما عزیزان:

یه نفر
ساعت22:28---19 اسفند 1390
خواهش میکنم کمکم کنید من با چند اهنگ هم امتحان کردم دیگه نمیدونم چی کار کنم منتظر جوابتون هستم مرسی

یه نفر
ساعت22:26---19 اسفند 1390
من اهنگ را اپلود میکنم فایلش را هم کپی کردم توی قسمت افزودن فایل های فلاش اما بازم چیز درستی نمیاد که بشه از اون دانلود کرد تو رو به خدا کمکم کنید

یه نفر
ساعت13:24---19 اسفند 1390
سلام من یه وبلاگ درست کردم اما بلد نیستم توش اهنگ برای دانلود بزارم لطفا پاسخ این نظرم را بدین و بگین بعد از اینگه اهنگ را اپلود کردک باید چی کار کنم خواهش میکنم کمکم کنید
پاسخ: سلام خدمت دوست عزیز . اگه آهنگ روی کامپیوترتون باشه اول باید آپلودش کنین بعدا لینکش رو کپی کنین توی قسمت لینک گذاری وبلاگ . اگر هم از یه سایت دانلود کرده باشین آدرس آهنگ رو باید توی قسمت لینک گذاری کپیش کنین . با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : حسن معصومی
  • تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:shaun the sheep,شاون د شیپ , گوسفند,گوسفندان,گوسفندان و سگ گله,,

  • hmdownloads

    حسن معصومی

    hmdownloads

    http://hmdownloads.loxblog.com

    دانلود خونه

    shaun the sheep

    دانلود خونه

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود نرم افزار , اخبار روز تکنولوژی و ......

    دانلود خونه